【月会費まとめて払いコース・月会費コース4ヶ月以上継続された方】2025年 年賀状発送・問い合わせ 期間のお知らせ
2025.01.10
FC NEWS
Thank you for using JO1 OFFICIAL FANCLUB.
下記対象の皆様へ、2025年 年賀状をお送りさせていただきました。
(【月会費まとめて払いコース・月会費コース4ヶ月以上継続された方】2025年 年賀状の発送が決定! )
【2025年 年賀状発送対象】
A、Bいずれかの条件を満たす方が発送対象となります。
A:2024年12月2日(月)23:59時点で月会費まとめて払いコース会員の方
B:2024年12月2日(月)23:59時点で月会費コースを4ヶ月以上継続されている方
≪Shipping target≫
2024年9月末までに月会費コースに入会し、12月2日(月)23:59時点で月会費コースを継続されている会員の方(継続中の方)
≪Excluded from shipping≫
・2024年10月以降に月会費コースに入会された方
(If you change to Monthly Membership Fee Bundle Payment Course and meet A, you will be eligible for shipping.)
・入会月に限らず、12月2日(月)23:59以前にご退会済みの方
【shipping method】
Post
[shipping address]
2024年12月2日(月)23:59(JST)時点のご登録住所
◆配送事故による未着・不良品のお問い合わせについて
【配送事故等による未着・不良品】に限り再発送対応受付を行います。
*If the package does not arrive due to customer reasons such as an incorrect address, we will not be able to respond.
※配送事故につきましては郵便局HPよりご確認お願いいたします。
https://www.post.japanpost.jp/newsrelease/
国内居住会員 配送事故による未着受付フォーム
https://secure.plusmember.jp/produce101/1/questionnaire/306/ec2c3/
海外居住会員 配送事故による未着受付フォーム
https://secure.plusmember.jp/produce101/1/questionnaire/307/961c0/
受付期間:2025年1月10日(金)18:00 ~ 2025年1月31日(金)18:00
*We cannot answer any inquiries outside the period. Please note.
*Re-shipment is scheduled for the end of February.
*Access is not possible outside reception hours.
*One application per member, so please check carefully before proceeding to the "confirmation screen".
*Please note that there is no e-mail indicating that the transmission has been completed.
◆ Regarding inquiries about defective products
In the unlikely event that there is a defective product, please refer to the following "Help / Inquiries",
Please contact us from "Click here for defective replacement inquiries" during the inquiry reception period.
[Help/Inquiries] There was a defect in the shipment from the fan club. Can you exchange it for me?
受付期間:~2025年1月31日(金)18:00まで
* Minor scratches, bends, etc. that occur during shipping cannot be exchanged. Please note.