About login
- QI can't log in even though the payment has been completed.
- A
下記、【1】~【8】の内容をご確認ください。
【1】入力ミス
大文字・小文字、半角・全角の入力ミスがないかご確認ください。
大文字:JO1、E
小文字:jo1、e
半角:JO1、jo1、E、e@、123
全角:JO1、jo1、E、e、@、123
【2】Plus member ID(旧:EMTG ID)でログインする場合
先頭のアルファベット"E"も必ず含めて入力してください。
※Plus member ID確認は»こちら
【3】メールアドレスでログインする場合
ログインIDは【会員登録時のメールアドレス】です。
複数メールアドレスをお持ちの場合は、お心当たりのものでお試しください。
例)
icloud.com、gmail.com、softbank.ne.jp、i.softbank.jp
ezweb.ne.jp、au.com、yahoo.co.jp、yahoo.ne.jp
※メールアドレスを変更した場合
マイページで変更手続をしていなければ【会員登録時のメールアドレス】を入力してください。
機種変更などでメールが受信できなくなった場合でも「ログインID」としては有効です。
【4】パスワードが誤っている可能性があります。
ログイン画面の下部にある「»パスワードを忘れた方」より新しいパスワードを設定してログインをお試しください。
※半角英数字/最大12桁まで設定可
※再設定用メールが届かない場合は「plusmember.jp」ドメインが受信可能な設定にしてください。
【5】トップページに戻ってしまう場合
お使いのブラウザでCookieの設定が無効になっていると、正常に動作いたしませんので必ず設定を有効にしてください。
※推奨環境は»こちらをご確認ください。
【6】月会費コースの方
月会費の決済が継続している方のみログインが可能です。
「クレジットカード決済」または「携帯キャリア決済」で毎月決済が継続しているか、ご利用明細書などでご確認ください。
※ご請求が発生していない場合は退会済となりますので、新規でご入会ください。
【7】月会費まとめて払いコースの方
1年以内に継続の費用を支払っていない方は退会済となりますので、新規でご入会ください。
【8】サイト(ログインページ)違い
「JO1 OFFICIAL SITE」と「JO1 Mail」は異なるサイトです。
ご登録のサイトへアクセスしてください。
»JO1 OFFICIAL SITEログインはこちら
»JO1 Mailログインはこちら
★上記で解決しない場合
必要事項を記載の上、メールにてお問い合わせください。==========
<Destination>
»Click here for inquiries about login failure
*Depending on your environment, the email link above may not open.
this Inquiry form Please contact us.
<subject>
Inquiries about login failure
<Text>
【Customer Information】
・Name (Kanji/Kana)
・Your nickname
・Date of birth (8 digits in Western calendar notation)
·prefectures
·Your phone number
[Payment information]
・Registered course [Monthly Membership Fee Course /Bulk payment course]
・ Membership fee payment method [credit card payment / carrier payment / convenience store payment]
・For carrier payment: [mobile company/payment information]*
【detail】
tried to login
・ Plus member ID starting with E
·mail address
・Entered password (number of digits)
・Entered password (first/last character)
・The displayed error message
==========*For carrier payment, please refer to the following.
▼In the case of docomo payment
Please let us know your [12-digit payment number].
dmenu »My docomo»Login»Enter network PIN»Confirm PIN»Usage charges»Confirm details»Related menu»Confirm docomo payment/d payment usage charges
▼For au Easy Payment
Please let us know your [recurring billing ID].
Log in from au ID TOP» au Easy Payment Menu » [List of continuous use services] » "Recurring billing ID"
* Please access the au ID site with a browser, not with the app.
* You cannot search by "payment information number" or "terminal phone number".
»See here.
▼Softbank Collective Payment/Y!mobile Collective Payment
Please let us know your [order number].Log in to My softbank» [Menu] » "Charge/Payment Management" » [Mass Payment] » [Usage History] » [Confirm] for items on this site
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