JO1

JO1DER SHOW 2025
‘WHEREVER WE ARE’ IN TOKYO DOME

JO1 OFFICIAL FANCLUB 最速先行

  • Tiket elektronik

Gambaran keseluruhan penerimaan tetamu

Tempoh penerimaan tetamu
2025年1月24日(金)12:00〜2025年2月4日(火)23:59
Pengumuman pemenang
2025年2月14日(金)20:00
tempoh deposit
2025年2月14日(金)20:00〜2025年2月19日(水)23:59
Syarat permohonan
    【申込者】JO1 OFFICIAL FANCLUB 月会費まとめて払いコース会員の方 or 2019年12月〜継続中の月会費コース会員の方
    ※今からJO1 OFFICIAL FANCLUB 月会費まとめて払いコースにご入会・コース変更される方もお申し込み可能です。
    ※同月内に月会費コースから月会費まとめて払いコースに変更した場合、初月のみ両コースの会費が発生します。
    ※アップグレードシートはご購入いただいた公演・枚数でのお申し込みのみ有効となります。一部の枚数のみをアップグレードすることはできませんのでご注意ください。
    ※ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。
    ≫オフィシャルファンクラブ ご入会はこちら
    ≫コース変更はこちら

【同行者】同行者の登録は不要(FC会員以外の方もお申込み可能)
※入場時、申込者の方からチケットの分配を行っていただく必要がございます。同行者の方は事前にPlus member IDの取得をお願いいたします。JO1 OFFICIAL FANCLUBをご利用の方・すでにお持ちの方は新しく取得いただく必要はございません。
※後日ご案内するアップグレードシート抽選受付へのお申し込み時には、申込者様/同行者様ともにJO1 OFFICIAL FANCLUB 月会費まとめて払いコース会員 or 2019年12月~継続中の月会員である必要がございます。
≫Plus member ID新規登録はこちら
クレジットカード決済でファンクラブへ会員登録されている方
    Sila pastikan untuk menyemak sama ada maklumat kad yang didaftarkan (nombor kad dan tarikh tamat tempoh) adalah betul.
    Jika maklumat kad berdaftar anda tidak dikemas kini (jika maklumat kad anda bukan yang terkini), keahlian anda akan ditarik balik secara tidak sengaja, dan anda tidak akan layak untuk loteri kerana anda tidak akan dapat memenuhi syarat permohonan untuk peminat. permohonan pendahuluan keahlian kelab yang anda mohon Sila ambil perhatian bahawa mungkin ada
bilangan permohonan
お一人様4枚まで
※2枚以上申込の場合、電子チケットは申込者端末にまとめて発券されます。
※入場時、同行者の方に分配を行っていただきますので、事前にPlus member ID の取得をお願いいたします。
JO1 OFFICIAL FANCLUBをご利用の方、すでにお持ちの方は新しく取得いただく必要はございません。
Bilangan permohonan
お一人様各公演1回まで
※各公演にそれぞれ1回ずつエントリー可能となります。
※同一日時公演の重複当選はありません。
※同一公演内での重複申込は申込無効となる可能性があります。
チケット料金(税込)
指定席:13,200円
※3歳以上有料、3歳未満入場不可

Mengenai tiket elektronik

Semak butiran e-tiket

「JO1 OFFICIAL APP」で電子チケットを発券します。
「JO1 OFFICIAL APP」はこちらよりダウンロードいただけます。
※本先行でご購入のチケットに顔写真の表示はございませんので、ご登録の必要はありません。

Tiket elektronik Tarikh paparan tiket 1 minggu sebelum persembahan *Dijadualkan
Tempat duduk akan dipaparkan pada hari persembahan.
terminal paparan tiket

申込時に登録した電話番号のスマートフォン

※複数枚申込の場合、電子チケットは《申込者のスマートフォン》にまとめて発券されます。

Pengagihan tiket 本公演は、お一人様1枚チケットをお持ちいただきご入場いただきますので、2枚以上申込の場合、同行者の方には必ずチケットを分配してください。

*Tiket pemohon tidak boleh diedarkan.

perdagangan tiket あり
詳細はこちら

Kemasukan pada hari tersebut

  • ご来場の際、申込者様はチケット券面に記載のあるお名前の本人確認ができる「有効な身分証」を必ず持参してください。
  • *Jika pasangan di bawah umur 18 tahun tidak mempunyai telefon pintar, sila semak sokongan untuk mereka di bawah umur 18 tahun yang tidak mempunyai telefon pintar.
  • 本公演は、お一人様1枚チケットをお持ちいただきご入場いただきますので、同行者の方には、「JO1 OFFICIAL APP」を利用しチケットを分配してください。申込者の分のチケットは、分配出来ませんのでご注意ください。
  • 未分配のままご来場されますと、ご入場までにお時間がかかる場合がございます。必ずご来場までにチケットの分配、同行者の「JO1 OFFICIAL APP」へのご登録・チケット受取をお済ませください。
  • チケットには、お申込み時のPlus member IDにご登録の氏名が表示されます。
    ご本人以外はご入場いただけません。いかなる理由があろうとも、変更は受け付けいたしませんので、お申込みの際はお間違え・ご入力漏れの無いようご注意ください。
  • 申込みされた名義変更はできません。
  • Jika nama keluarga yang didaftarkan dalam kelab peminat berubah disebabkan oleh pelbagai keadaan, sila hubungi kami dengan butiran di bawah.

    ≫Klik di sini untuk ahli FANCLUB RASMI JO1

    *Pada hari persembahan, sila sediakan ID dengan nama keluarga baharu anda padanya.

    Mengenai dokumen pengesahan identiti

    Coming Soon

    Sokongan untuk teman di bawah umur 18 tahun yang tidak mempunyai telefon pintar

    Teman di bawah umur 18 tahun Menyokong telefon pintar yang tidak dimiliki

    18歳以下の同行者の方がスマートフォンをお持ちでない場合に限り、申込者と一緒にご入場いただけます。
    ただし、入場時に有効な身分証明書でのご本人確認を別途行う場合がございます。

    • *Jika pemohon tidak dapat hadir ke tempat tersebut, anda tidak akan dapat masuk tanpa teman yang tidak mempunyai telefon pintar.
    • ※申込者がご来場できない場合のトレード出品は、まとめての出品のみ可能です。それぞれ1枚での出品はできません。
    • *Sila pastikan anda membawa kad pengenalan anda untuk mengesahkan identiti anda pada hari persembahan.
    Sila semak kombinasi yang layak untuk permohonan dan kombinasi yang tidak layak sebelum memohon.

    Mengenai perkhidmatan perdagangan/jualan semula tiket rasmi "Ticket Pla Trade"

    Semak butiran perdagangan tiket rasmi dan perkhidmatan jualan semula "Ticket Pla Trade"

    Jika anda tiba-tiba tidak dapat datang ke tempat tersebut, sila gunakan "Ticket Pla Trade", yang membolehkan anda berdagang pada harga tetap!

    Kami menyediakan perkhidmatan perdagangan dan jualan semula tiket rasmi yang membolehkan anda menukar tiket pada harga tetap. Tidak seperti tapak jualan semula tiket, anda boleh yakin dari transaksi ke kemasukan, seperti "urus niaga harga tetap" dan "jaminan kemasukan"!

    Perdagangan/jualan tiket adalah sistem loteri!
    Loteri akan diadakan pada jam 12:00 setiap hari semasa tempoh perdagangan/jualan semula.
    • *Anda boleh membuat bida yang berjaya jika anda masuk dan menang, bukan berdasarkan siapa cepat dia dapat.
    • *Pelanggan tidak boleh menentukan destinasi perdagangan/jualan semula.
    Perdagangan dan jualan semula tiket pada harga penuh!
    Yuran berikut akan dikenakan secara berasingan.
    [Penyenaraian] Yuran Dagangan
    [Bida yang berjaya] Yuran perdagangan + yuran penggunaan sistem tiket elektronik
    Tiket yang menang akan dikeluarkan sebagai tiket elektronik!
    Walaupun anda memenangi tiket, anda boleh menjualnya semula dalam tempoh perdagangan.
    Nota mengenai perdagangan
    Chikepla Trade ialah perkhidmatan untuk kegunaan domestik di Jepun, dan mereka yang tidak mempunyai akaun domestik tidak boleh menyenaraikan item. Terima kasih kerana memahami.

    Mereka yang tidak memiliki akaun bank di Jepun tidak layak untuk mempamerkan dalam perdagangan Tixplus. Kami menghargai pemahaman anda bahawa prosedur akan berbeza bergantung pada situasi anda sendiri, kerana sistem perdagangan adalah perkhidmatan domestik.

    - Maklumat terperinci seperti tempoh perdagangan akan diumumkan kemudian. ―

    Sila pastikan anda menyemak sebelum memohon

    1.Mengenai cara memohon
    ローソンチケットにログイン後、「Plus member ID」と「パスワード」で会員認証を行います。
    ※Plus member IDはマイページにてご確認いただけます。
    必ずマイページにて登録情報(漢字氏名、住所、電話番号)をご確認いただいたうえで、お申込みにお進みください。
    ≫JO1 OFFICIAL FANCLUB マイページはこちら

    申込画面でご入力する電話番号が 「チケットをダウンロードされるスマートフォン端末の電話番号」 と相違ないか、必ずご確認ください。電話番号が異なる場合は、電子チケットの受け取りができませんので、十分にご注意ください。
    複数のPlus member IDを取得してしまった方は、下記よりお問い合わせの上、IDの統合をお願いいたします。
    ≫ファンクラブにご加入の方(JO1 OFFICIAL FANCLUB以外のファンクラブサービスも含む)
    ≫ファンクラブに未加入の方、または加入しているファンクラブがわからない方
    2. Peranti yang serasi
    「JO1 OFFICIAL APP」での発券は、インターネット接続が可能な電話番号を持ったスマートフォンで利用できます。
    ※一部のスマホは対応しておりません。必ず非対応機種をご確認ください。
    ※Electronic tickets can also be used on smartphones from overseas. You can enter your foreign phone number on the application form.
    If you are not able to receive your ticket on App after the E-tickets are issued, please contact the Tixplus customer support.
    ≫https://tixplus.jp/support/tixplus_en/

    Mengenai peranti yang serasi

    3. Mengenai tetapan penerimaan e-mel
    発券開始のご案内メールは、「チケプラ」より配信いたします。
    ドメイン指定受信を設定している方は「plusmember.jp」からのメールが受信できるように設定してください。
    また迷惑メールの設定等こちらをご参照の上、見直しをお願いいたします。

    Nota mengenai prestasi disiarkan di laman web khas. Sila pastikan anda menyemak laman web khas sebelum memohon.

    お申込みはこちら/Click here to apply


    お申込み内容は申込ページ内の『マイページ』でのご確認または「ローソンチケットにご登録のメールアドレスに通知」でのご案内となります。
    受付が正常に行われたかを「マイページ」にて必ずご確認ください。
    万一受付が成立していなかった場合等のお問い合わせには一切対応できませんので、予めご注意ください。