JO1

JO1DER SHOW 2025
‘WHEREVER WE ARE’ IN TOKYO DOME

JO1 OFFICIAL FANCLUB 最速先行

  • Electronic ticket

Reception overview

Reception period
2025年1月24日(金)12:00〜2025年2月4日(火)23:59
Winner announcement
2025年2月14日(金)20:00
deposit period
2025年2月14日(金)20:00〜2025年2月19日(水)23:59
Application conditions
    【申込者】JO1 OFFICIAL FANCLUB 月会費まとめて払いコース会員の方 or 2019年12月〜継続中の月会費コース会員の方
    ※今からJO1 OFFICIAL FANCLUB 月会費まとめて払いコースにご入会・コース変更される方もお申し込み可能です。
    ※同月内に月会費コースから月会費まとめて払いコースに変更した場合、初月のみ両コースの会費が発生します。
    ※アップグレードシートはご購入いただいた公演・枚数でのお申し込みのみ有効となります。一部の枚数のみをアップグレードすることはできませんのでご注意ください。
    ※ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。
    ≫オフィシャルファンクラブ ご入会はこちら
    ≫コース変更はこちら

【同行者】同行者の登録は不要(FC会員以外の方もお申込み可能)
※入場時、申込者の方からチケットの分配を行っていただく必要がございます。同行者の方は事前にPlus member IDの取得をお願いいたします。JO1 OFFICIAL FANCLUBをご利用の方・すでにお持ちの方は新しく取得いただく必要はございません。
※後日ご案内するアップグレードシート抽選受付へのお申し込み時には、申込者様/同行者様ともにJO1 OFFICIAL FANCLUB 月会費まとめて払いコース会員 or 2019年12月~継続中の月会員である必要がございます。
≫Plus member ID新規登録はこちら
クレジットカード決済でファンクラブへ会員登録されている方
    Please make sure that there are no problems with your registered card information (card number and expiration date).
    Please note that if your registered card information is not updated (if your card information is not up to date), you may be unintentionally unsubscribed, and you may not meet the application conditions for the fan club member advance sale that you applied for, and you may not be eligible for the lottery.
number of applications
お一人様4枚まで
※2枚以上申込の場合、電子チケットは申込者端末にまとめて発券されます。
※入場時、同行者の方に分配を行っていただきますので、事前にPlus member ID の取得をお願いいたします。
JO1 OFFICIAL FANCLUBをご利用の方、すでにお持ちの方は新しく取得いただく必要はございません。
Number of applications
お一人様各公演1回まで
※各公演にそれぞれ1回ずつエントリー可能となります。
※同一日時公演の重複当選はありません。
※同一公演内での重複申込は申込無効となる可能性があります。
チケット料金(税込)
指定席:13,200円
※3歳以上有料、3歳未満入場不可

About electronic tickets

Check e-ticket details

「JO1 OFFICIAL APP」で電子チケットを発券します。
「JO1 OFFICIAL APP」はこちらよりダウンロードいただけます。
※本先行でご購入のチケットに顔写真の表示はございませんので、ご登録の必要はありません。

Electronic ticket Ticket display date 1 week before the performance *Scheduled
Seat locations will be displayed on the day of the performance.
ticket display terminal

申込時に登録した電話番号のスマートフォン

※複数枚申込の場合、電子チケットは《申込者のスマートフォン》にまとめて発券されます。

Distribution of tickets 本公演は、お一人様1枚チケットをお持ちいただきご入場いただきますので、2枚以上申込の場合、同行者の方には必ずチケットを分配してください。

*Applicants' tickets cannot be distributed.

ticket trade あり
詳細はこちら

Admission on the day

  • ご来場の際、申込者様はチケット券面に記載のあるお名前の本人確認ができる「有効な身分証」を必ず持参してください。
  • *If a companion under the age of 18 does not have a smartphone, please check the support for those under the age of 18 who do not have a smartphone.
  • 本公演は、お一人様1枚チケットをお持ちいただきご入場いただきますので、同行者の方には、「JO1 OFFICIAL APP」を利用しチケットを分配してください。申込者の分のチケットは、分配出来ませんのでご注意ください。
  • 未分配のままご来場されますと、ご入場までにお時間がかかる場合がございます。必ずご来場までにチケットの分配、同行者の「JO1 OFFICIAL APP」へのご登録・チケット受取をお済ませください。
  • チケットには、お申込み時のPlus member IDにご登録の氏名が表示されます。
    ご本人以外はご入場いただけません。いかなる理由があろうとも、変更は受け付けいたしませんので、お申込みの際はお間違え・ご入力漏れの無いようご注意ください。
  • 申込みされた名義変更はできません。
  • If the surname registered in the fan club changes due to various circumstances, please contact us with the details below.

    ≫Click here for JO1 OFFICIAL FANCLUB members

    *On the day of the performance, please prepare an ID with your new surname on it.

    About identity verification documents

    Coming Soon

    Support for companions under the age of 18 who do not have a smartphone

    Companion under the age of 18 Supports smartphones not owned

    18歳以下の同行者の方がスマートフォンをお持ちでない場合に限り、申込者と一緒にご入場いただけます。
    ただし、入場時に有効な身分証明書でのご本人確認を別途行う場合がございます。

    • *If the applicant is unable to come to the venue, you will not be able to enter without a companion who does not have a smartphone.
    • ※申込者がご来場できない場合のトレード出品は、まとめての出品のみ可能です。それぞれ1枚での出品はできません。
    • *Please be sure to bring your ID card to verify your identity on the day of the performance.
    Please check the eligible and ineligible combinations before applying.

    About the official ticket trade/resale service “Ticket Pla Trade”

    Check the details of the official ticket trade and resale service "Ticket Pla Trade"

    If you suddenly can't come to the venue, please use "Ticket Pla Trade", which allows you to trade at a fixed price!

    We provide an official ticket trade and resale service that allows you to exchange tickets at a fixed price. Unlike ticket resale sites, you can rest assured from transaction to admission, such as "fixed price transaction" and "admission guarantee"!

    Ticket trade/resale is a lottery system!
    The lottery will be held at 12:00 every day during the trade/resale period.
    • *You can make a successful bid if you enter and win, not on a first-come, first-served basis.
    • *Customers cannot specify trade/resale destinations.
    Trade and resale tickets at full price!
    The following fees will be charged separately.
    [Listing] Trading Fee
    [Successful bid] Trade fee + electronic ticket system usage fee
    The winning ticket will be issued as an electronic ticket!
    Even if you win a ticket, you can sell it again within the trade period.
    Notes on trading
    Please note that Ticket Plaza Trade is a service for Japan only, and those who do not have a domestic account cannot sell tickets.

    Those who do not possess a bank account in Japan are not eligible to exhibit in Tixplus trade.We appreciate your understanding that the procedure will differ depending on your own situation, as the trade system is a domestic service.

    - Detailed information such as trade period will be announced at a later date. ―

    Please be sure to check before applying

    1. How to apply
    ローソンチケットにログイン後、「Plus member ID」と「パスワード」で会員認証を行います。
    ※Plus member IDはマイページにてご確認いただけます。
    必ずマイページにて登録情報(漢字氏名、住所、電話番号)をご確認いただいたうえで、お申込みにお進みください。
    ≫JO1 OFFICIAL FANCLUB マイページはこちら

    申込画面でご入力する電話番号が 「チケットをダウンロードされるスマートフォン端末の電話番号」 と相違ないか、必ずご確認ください。電話番号が異なる場合は、電子チケットの受け取りができませんので、十分にご注意ください。
    複数のPlus member IDを取得してしまった方は、下記よりお問い合わせの上、IDの統合をお願いいたします。
    ≫ファンクラブにご加入の方(JO1 OFFICIAL FANCLUB以外のファンクラブサービスも含む)
    ≫ファンクラブに未加入の方、または加入しているファンクラブがわからない方
    2. Compatible devices
    「JO1 OFFICIAL APP」での発券は、インターネット接続が可能な電話番号を持ったスマートフォンで利用できます。
    ※一部のスマホは対応しておりません。必ず非対応機種をご確認ください。
    ※Electronic tickets can also be used on smartphones from overseas. You can enter your foreign phone number on the application form.
    If you are not able to receive your ticket on App after the E-tickets are issued, please contact the Tixplus customer support.
    ≫https://tixplus.jp/support/tixplus_en/

    About compatible devices

    3. About email reception settings
    発券開始のご案内メールは、「チケプラ」より配信いたします。
    ドメイン指定受信を設定している方は「plusmember.jp」からのメールが受信できるように設定してください。
    また迷惑メールの設定等こちらをご参照の上、見直しをお願いいたします。

    Please check the special website for important information regarding the performance.

    お申込みはこちら/Click here to apply


    お申込み内容は申込ページ内の『マイページ』でのご確認または「ローソンチケットにご登録のメールアドレスに通知」でのご案内となります。
    受付が正常に行われたかを「マイページ」にて必ずご確認ください。
    万一受付が成立していなかった場合等のお問い合わせには一切対応できませんので、予めご注意ください。