Pertanyaan yang sedang diterima
- Q[Pembayaran kad kredit] Caj pendua
- A
2023年8月1日(火)より、クレジットカード会社への請求データの送信タイミングが変更となっているため
2023年7月以前より継続してご利用の方は、
2ヶ月分(=23年7月ご利用分★/23年8月ご利用分★)がまとめて引き落としとなります。
※請求タイミングの変更であり、継続課金の重複はございません。
9月以降は、当月5日頃のご利用日表示(9月分 利用日:9月5日◆)となります。
=====
【ご請求例】
★7月ご利用分
→ 8月5日頃(カード会社への請求データ送信日)★
★8月ご利用分
→ 8月5日頃(カード会社への請求データ送信日)★
◆9月ご利用分
→ 9月5日頃(カード会社への請求データ送信日)◆
※ご利用のクレジットカード会社によって、ご契約の締め日と引き落とし日は異なります。
Untuk butiran, sila semak invois daripada syarikat kad kredit anda.
=====
運用の変更につきましては、メール及び、サイトにて事前にご案内をしております。
併せてご確認ください。
▼ [Penting] Perubahan dalam masa pengebilan kad kredit dan notis penyelenggaraan sistem
Soalan lain tentang "Pertanyaan sedang diterima dengan kerap"
-
Q.
Sila beritahu saya tentang permohonan untuk tiket "JO1DER SHOW 2024 'WHEREVER WE ARE'".
-
Q.
Sila beritahu kami tentang STIK LAMPU RASMI JO1.
-
Q.
Berkenaan barangan sokongan dan projek sukarelawan
-
Q.
Mengenai setiap prosedur seperti penarikan diri daripada permohonan
-
Q.
Sila beritahu saya tentang pengeluaran tiket elektronik untuk JO1 APP.
-
Q.
"Dasar Privasi" dipaparkan
-
Q.
Plus member ID untuk "JO1 Official Fan Club" dan "JO1 Mail" kini berasingan.
-
Q.
[Android] Saya menerima e-mel penerimaan pembayaran, tetapi saya tidak boleh menggunakan kandungan ahli.
-
Q.
[Kursus yuran keahlian bulanan: pembayaran kad kredit] Saya telah membatalkan keahlian saya, tetapi saya masih dicaj untuk pembayaran kad kredit.
Jika contoh di atas tidak menyelesaikan isu anda, sila hubungi kami menggunakan borang di bawah.