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Applications from overseas fans / 海外在住の方のお申込みについて

【お申込み方法】

海外会員の方は、受付ページの「お申込みはこちら/Application」をタップ後表示される「Monthly Membership Fee Course」または「Monthly Membership Fee Bundle Payment Course」よりお申し込みください。


電子チケットは海外のスマートフォンでもご利用いただけます。申し込み画面でご入力いただく電話番号は海外の電話番号で問題ありません。

※チケット受取開始日になっても電子チケットの受け取りができない場合は、下記よりチケプラカスタマーサポートまでお問い合わせください。

https://tixplus.jp/support/tixplus_en/



【発券方法】

電子チケットを表示するスマートフォンにJO1 APPをダウンロードしてください。

※海外在住で日本の携帯番号をお持ちでない方は、海外のスマートフォンでもご利用いただけますが、SMS機能が必須となります。

※申込時に入力した番号と同じ番号を入れてください


JO1 APPアプリを起動後、下部メニュー「チケット」をタップし、チケット購入されたPlus member ID(メールアドレスも可)とパスワードにてログインします。

 

電話番号入力画面が表示されたら、ご利用になるスマートフォンの電話番号を入力してください。

※入力後、SMSメッセージが送信されますので、認証番号を入力してください。

 

ご当選の方は、チケット受取開始日になりましたら、Plus member IDに登録のメールアドレス宛にご案内させていただきます。

 

※チケット受取が開始されると、チケットリストに「新しいチケットが届いています」と表示されますのでタップし、該当公演のチケットが表示されていることをご確認ください。




[How to apply] 

Members from overseas should apply through “Monthly Membership Fee Course”, or “Monthly Membership Fee Bundle Payment Course”, which appears after tapping “お申し込みはこちら/Application” on the Receipt page.


Digital tickets can also be used on smartphones from overseas. You can enter your foreign phone number on the apply screen.

*If you cannot receive your electronic ticket even on the starting date of ticket reception, please contact the Tixplus customer support from the following link. 

https://tixplus.jp/support/tixplus_en/



[Ticketing method] 

Please download the JO1 APP to the smartphone on which you will show the electronic ticket. 

*If you live overseas and do not own a Japanese mobile phone number, it can be used on a foreign smartphone as well, but the SMS function will be necessary. 

*Please enter the same number as the number that you entered during the application. 


After launching the JO1 APP, tap "Ticket" in the bottom menu and log in with the Plus member ID (an email address is fine as well) and password that you used to purchase the ticket. 


Once the telephone number input screen is displayed, please enter the phone number of that smartphone that you will be using. 

*After entering it, an SMS message will be sent, so please enter the verification code. 


If you are selected, once the starting date for ticket reception arrives, you will receive an email directed to the email address registered with the Plus member ID.


*Once ticket reception starts, "A new ticket has been received" will be displayed on the ticket list, so please tap it and check that the ticket for the relevant performance is being displayed

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